Viktig informasjon om Koronaviruset

Slik bestiller du


Hvordan bestille time?

Det er mange som ønsker å nå oss og det kan ta litt tid å komme igjennom på telefon. Om du vil gjøre det enkelt og spare tid, kan du kontakte oss direkte ved å benytte knappene på forsiden, sende SMS eller laste ned vår app. Disse tjenestene kan du bruke når som helst på døgnet og vi svarer så raskt vi kan i løpet av arbeidsdagen.

IKKE BENYTT DENNE TJENESTEN DERSOM DET GJELDER ØYEBLIKKELIG HJELP


Avbestille time, eller endre timeavtale

Du kan benytte knappen på forsiden, bruke appen, sende sms eller ringe vårt sentralbord. Dette må skje innen 24 timer før konsultasjonen skal finne sted, ellers blir timen belastet. Det gjelder også for barn, og om du har frikort.


Hvordan bestille resepter på faste medisiner?

Kan bestilles via sms, resept på nett på denne siden eller telefon. 

Ved bestilling av medisin, skal resepten være klar neste virkedag etter bestillingen.

Har du aktiv e-resept kan du ringe direkte til apoteket. 

NB! Vanedannende medisiner (sterke smertestillende, sovemedisiner etc) må bestilles gjennom legetime. 


Bruk Helserespons app

Normalt to meldinger: bekreftelse og timeavtale.

HelseRespons Appen på App Store HelseRespons appen på Google Play

Bestill time via SMS:

Send til 2097:

BINDAL fødselsdato, ditt navn, grad av hast

(Unngå sensitiv informasjon)

F.eks: BINDAL 030562 Kari Normann Trenger time for konsultasjon

Normalt to meldinger - bekreftelse og timeavtale.

NB: Tjenesten kan ikke benyttes om man har reservert seg mot kortnummer